Ridderkerkse Haringparty

Het smakelijke netwerkevent van
én voor Ridderkerkse Ondernemers!

Fidor accountants en adviseurs organiseert samen met de RONDO de ‘Ridderkerkse Haringparty’ op donderdag 20 juni 2024.

De ‘Ridderkerkse Haringparty’ wordt georganiseerd op het sportpark van KCR van 17:30 tot 21:30 uur.
Tijdens deze avond kun jij samen met jouw relaties genieten van de nieuwe haring, divers live entertainment en ondertussen jouw netwerk uitbreiden!

Tijdens het evenement wordt er een veiling georganiseerd van een vaatje Hollandse Nieuwe. De opbrengst van de veiling gaat naar Stichting Bram. Sinds 2013 biedt Stichting Bram zorg, begeleiding én onderwijs op maat aan kinderen met een (ernstig) meervoudige beperking binnen het reguliere onderwijs.

Kijk voor meer informatie en het programma op: www.ridderkerkseharingparty.nl

Online reserveren gesloten

In verband met diverse voorbereidingen voor de Haringparty, is het reserveren via de website inmiddels gesloten.

Enkele dagen voor het event ontvang je een persoonlijk toegangsbewijs per mail.

Hoofdsponsors Ridderkerkse Haringparty