Geslaagde Ridderkerkse Haringparty trekt honderden bezoekers

De Ridderkerkse Haringparty, georganiseerd door RONDO, was een groot succes. Honderden bezoekers kwamen samen op het terrein van Korfbal Combinatie Ridderkerk (KCR) om te genieten van een avond vol gezelligheid, netwerken en natuurlijk heerlijke haring.

Het evenement werd feestelijk geopend door Ellen Kreuk, voorzitter van RONDO, die de aanwezigen verwelkomde en de vele sponsoren bedankte voor hun steun. Dankzij hun bijdragen werd het een onvergetelijke avond. Het prachtige weer droeg bij aan de feestvreugde, en de grote tent op het KCR-terrein bood een perfecte locatie voor het evenement. De bezoekers genoten van BBQ-gerechten en de traditionele haring van Vishandel van Wijnen. Diverse rondlopende acts zorgden voor extra entertainment en maakten de avond compleet.

Een van de hoogtepunten van de avond was de veiling van het eerste vaatje haring, De veiling bracht een mooie opbrengst op voor Stichting Bram, een lokaal goed doel dat zich inzet voor gehandicapte kinderen. Naast het eerste vaatje haring werden er ook exclusieve wijnen en een diner bereid door thuis-kok Gerrit geveild.

Burgemeester Oosterwijk sprak op het podium lovende woorden over het evenement en benadrukte het belang van zulke bijeenkomsten voor de gemeenschap van Ridderkerk. RONDO bedankt alle sponsoren, partners en bezoekers voor hun bijdrage aan het succes van deze editie van de Ridderkerkse Haringparty. Samen hebben we een geweldige avond beleefd en een prachtig bedrag opgehaald voor Stichting Bram.