Meld je hier aan voor de
RONDO Inloopborrel

Donderdag 16 mei
Restaurant Meat Franky’s

Ringdijk 1 te Ridderkerk

Tijdens de inloopborrel zijn de partners en introducés natuurlijk ook van harte welkom! Wil je een (Ridderkerkse) relatie op een ongedwongen manier kennis laten maken met RONDO? Dan is het mogelijk om hem of haar geheel vrijblijvend te introduceren tijdens deze borrel.

Privacy

Als RONDO, willen we transparant zijn over hoe we met jouw gegevens omgaan. We hechten veel waarde aan de privacy van onze leden en willen je laten weten dat we jouw gegevens vertrouwelijk behandelen. Je hebt het recht om uit onze database te worden verwijderd als je dat wenst. We respecteren je privacy en zullen hier zorgvuldig mee omgaan.

Daarnaast willen we je graag informeren over het volgende: als lid van RONDO geef je toestemming om met jouw naam en logo te worden vermeld op onze website in verband met evenementen en activiteiten waaraan je hebt deelgenomen. Tijdens onze evenementen kunnen foto’s worden gemaakt, en deze foto’s kunnen worden gepubliceerd op onze website. We hopen dat je deze vermelding en deelname aan foto’s als positieve bijdrage aan onze gemeenschap zult beschouwen.

Aanwezigheid

We merken dat het voorkomt dat RONDO-leden zich aanmelden voor evenementen en dan helaas niet aanwezig kunnen zijn. In sommige gevallen moeten we kosten maken voor deze aanmeldingen, omdat we van tevoren moeten plannen en reserveren.

Dit betekent dat als je je hebt aangemeld en niet minstens 8 dagen van tevoren hebt afgemeld, we de gemaakte kosten in rekening zullen brengen. We hopen dat je begrijpt dat dit in het belang is van ons gemeenschapsfonds en ook in lijn met onze inzet voor duurzaamheid, om verspilling te voorkomen. We willen graag samenwerken om onze evenementen voor iedereen soepel te laten verlopen.