Kennismaken?

Wil je ook graag in contact komen met Ridderkerkse ondernemers?

Neem dan contact met ons op via bestuurslid Ron den Boef, of meld je aan als aspirant lid van de Ridderkerkse Ondernemers Organisatie.

Voor 475,- euro (ex BTW) per jaar ben je van harte welkom bij alle bijeenkomsten en activiteiten + de lustrumreizen.

Sluit je aan bij onze Ridderkerkse Ondernemers Club

RONDO organiseert een zestal activiteiten per jaar. Bij deze activiteiten, waar altijd een hapje gegeten wordt en een drankje wordt gedronken, staat het elkaar in een ontspannen sfeer ontmoeten centraal. Netwerken gebeurt bij RONDO zonder intensief uitwisselen van visitekaartjes. Bij RONDO proberen we elkaar als collega’s te leren kennen.

Onze activiteiten behelzen interessante sprekers, informatieve bezoeken, sportieve evenementen, bedrijfsbezoeken etc. Elk lustrum wordt een meerdaags bezoek aan een interessante buitenlandse stad gebracht. Lustrumreizen waarover jarenlang wordt nagepraat en waar onderlinge banden worden gesmeed.