Sierat Administratiekantoor B.V.

Sierat Administratiekantoor B.V. is gestart eind 2001

en gevestigd in Ridderkerk. Het kantoor wordt gerund door eigenaar W(il).P.J. Sierat. Er zijn inmiddels 3 vaste medewerkers en 3 flexibele medewerkers in dienst. De klanten komen voornamelijk uit het Midden- en Kleinbedrijf en zijn onder meer afkomstig uit bouwnijverheid, handel, medische dienstverlening, detailhandel, agrarische sector, transport en binnenvaart, in grootte variërend van 1 tot 100 medewerkers.

Sierat Administratiekantoor B.V. verzorgt uw volledige boekhouding, salarisadministratie en samenstellen van de jaarrekening met de daarbij behorende adviezen en aangiften. Door onze deskundige verwerking en de daarop volgende adviezen komt u nooit voor onaangename verrassingen te staan. Daar Sierat Administratiekantoor B.V. een persoonlijke werkwijze heeft met de klant, staan we vaak als ware naast de ondernemer als persoonlijk adviseur. Daarnaast wordt ernaar gestreefd om uw bedrijf succesvol te houden en een bijdrage te leveren voor een solide financiële toekomst. Sierat Administratiekantoor B.V. houdt uw privé-situatie, fiscale positie en lopende financieringen dan ook scherp in de gaten.

Uiteraard biedt Sierat Administratiekantoor B.V. u ook fiscaaljuridische bedrijfsadviezen.

Persoonlijk overleg is een natuurlijke voorwaarde voor een optimale dienstverlening. Alleen op die wijze kunnen wij volledig betrokken zijn bij de ontwikkeling van een organisatie en zijn wij in staat om de uitdagingen te herkennen en te bedienen met een helder advies of ondersteuning. Daarom is Sierat Administratiekantoor BV ook 7 dagen 24 uur per dag beschikbaar. En altijd staat de koffie klaar.

Dhr. W(il).P.J. Sierat

Nikkelstraat 3b