Kieboom Dakbedekking

Kieboom Dakbedekking is thuis in alles wat met daken van doen heeft.

Wij werken met allerhande materialen en op iedere hoogte.

Wat begon als een kleine eenmanszaak in 1994 is in de loop der jaren uitgegroeid tot een omvangrijke onderneming die zijn sporen meer dan verdiend heeft waar het dakbedekking aangaat. Kieboom Dakbedekking is een uiterst betrouwbaar en bovenal vakkundige onderneming die reeds aan een groot aantal omvangrijke en tot de verbeelding sprekende projecten heeft meegewerkt.

Wij voelen ons uitstekend thuis op grote hoogten en doen daar dan ook werkelijk alles. Bitumineuze dakbedekking, tegels, zink, dakdoorvoeren, boeiboorden, Kunststof dakbedekking, nieuwbouw en renovatie enz., Kieboom dakbedekking is van alle markten thuis. Middels deze website hopen wij u een beter beeld te geven van onze onderneming, onze werkzaamheden en onze expertise.

Dhr. Raymond de Munnik

Lierenstraat 19