Alderliesten autoschade

Het adres voor kwalitatief hoogstaand en betaalbaar schadeherstel.

Om dit te onderstrepen geven wij als enige 7 jaar garantie op de verrichte werkzaamheden. Ons motto “ Kwaliteit is een keuze”.

Wij hebben met nagenoeg alle verzekeraars samenwerkingsverbanden, zodat even melden en een schadeformulier richting verzekeraar voldoende is. Bij Alderliesten wordt verder alle rompslomp en financiële afwikkeling uit handen genomen. Een vervangende auto is vanzelfsprekend.

Wij weten dat mobiliteit voor ondernemers essentieel is en zij de wagens geen dag kunnen missen. Wij bieden hoge kwaliteit in service en schadeafwikkeling, wat resulteert in de laagste Total cost of ownership. U kunt dus rekenen op duurzame, innovatieve en betaalbare oplossingen voor het totale herstelproces. Ook voor de zakelijke rijder is er vervangend vervoer in de vorm van bestelauto’s.

Alderliesten is ook dealer van Restyle* uitdeuken zonder spuiten.

dhr. A(rie) Alderliesten

2980 AC Ridderkerk