Van Vliet Bedrijfsmakelaars BV

Van Vliet Bedrijfsmakelaars BV is vanuit haar kantoor in Ridderkerk

met 13 medewerkers actief in het verkopen, verhuren, taxeren, beheren en adviseren op het gebied van bedrijfsmatig vastgoed. Hier valt te denken aan objecten als bedrijfsruimten, kantoren, gecombineerde ruimten, winkels, bouwgrond, logistieke complexen, fabriekscomplexen, scheepswerven en herontwikkelingen.

De hoofdactiviteit bestaat uit het verkopen en verhuren van bedrijfsobjecten. Daarnaast kunnen wij u in de vorm van een aankoop- of aanhuuropdracht van dienst zijn. Onze opdrachten concentreren zich met name in het werkgebied Rijnmond, Drechtsteden en Alblasserwaard, waar wij over een uitgebreid netwerk beschikken. Wij zijn lid van NVM-Business en presenteren ons aanbod naast op onze eigen site onder andere op de site van Funda in Business.

Om diverse redenen kan het voorkomen dat u de actuele marktwaarde van uw bedrijfspand in beeld wilt hebben. Onze taxateurs zijn ingeschreven in de kamer Bedrijfsmatig Vastgoed van het register van Stichting VastgoedCert en zijn daarmee gecertificeerd registertaxateur. Zowel vanuit de NVM als vanuit VastgoedCert waarborgen permanente educatie en periodieke hercertificeringen de kwaliteit van de taxateurs. Een aantal taxateurs is eveneens TMI-gecertificeerd. Dit taxatiesysteem is ontwikkeld door en voor professionals, waarbij de nadruk ligt op deskundigheid, onafhankelijkheid, betrouwbaarheid en transparantie. Taxaties conform het TMI-model zijn inzichtelijk, vergelijkbaar en kwalitatief toetsbaar en gebaseerd op duidelijke richtlijnen en uitgangspunten en worden omarmd door onder andere de DNB en toezichthouder AFM.

Met de afdeling Vastgoedmanagement verzorgen wij voor verhuurders het technisch en financieel beheer van ruim 300 eenheden met een vastgoedwaarde van zo’n 100 miljoen euro. Vier medewerkers zijn met betrekking tot het technisch beheer dagelijks het aanspreekpunt voor huurders op het gebied van onderhoud, storingen, schadegevallen of verbouwingen. Onder financieel beheer valt onder andere bewaking en registratie van kosten en opbrengsten, facturatie huurnota’s, debiteurenbewaking, afrekening servicekosten en vastlegging van commerciële en technische overeenkomsten.

Kunnen wij u van dienst zijn met bovengenoemde activiteiten of andersoortig advies over bijvoorbeeld opzeggingen, huurprijsonderhandelingen, nieuwbouw, herontwikkelingen, transformatie, revitalisatie of WOZ-bezwaarschriften, dan bent u van harte welkom op onze vestiging.

Contactpersoon:
J(an) Scheurwater