Transportbedrijf G. van der Heijden & Zonen B.V.

Een betrouwbaar familiebedrijf

G. van der Heijden & Zn is een familiebedrijf waar transport tot in de haarvaten is verankerd.

Met eigen vrachtwagens en betrouwbare collegas verzorgen wij transporten door heel Europa. Betrouwbaar, snel en klantgericht zijn de pijlers onder onze dagelijkse activiteiten. Als ervaren transporteur nemen wij al uw werk op het gebied van transport en logistiek uit handen.

Onze hoge mate van service en kwaliteit is te danken aan onze medewerkers. Planners met veel ervaring en geschoolde chauffeurs – die naast Nederlands ook andere talen spreken – zijn het visitekaartje van ons bedrijf. Uiteraard maken wij voor onze dienstverlening gebruik van een up-to-date wagenpark, actuele automatisering en eigentijdse communicatiemiddelen.

Vanuit onze vestiging in Ridderkerk zijn wij een belangrijke speler op de nationale en internationale transportmarkt. Een vervoersopdracht die vandaag binnenkomt, verwerken wij direct in ons TMS (Transport Management Systeem), zodat wij alles kunnen monitoren en de vervoersopdracht correct kunnen uitvoeren zoals de klant het wenst. Dat is het bestaansrecht van ons bedrijf.

Bert van der Heijden

Scheepmakerstraat 17