Ridderkerkse Haringparty

Het smakelijke netwerk-event van,
en voor Ridderkerkse Ondernemers

RONDO organiseert samen met een zevental Ridderkerkse ondernemers de ‘Ridderkerkse Haringparty’ op donderdag 22 juni.

Na het succes van de RONDO Foodtruckfestival, zal de ‘Ridderkerkse Haringparty’ worden georganiseerd op het sportpark van KCR van 17.30 – 21.30 uur.
Het intieme karakter van deze locatie is goed bevallen en het was een echt een feest van en voor de ondernemers. Geheel onder het genot van live entertainment kun je gezellig bijpraten met je relaties en ondertussen je netwerk uitbreiden!

Er is ook een veiling het eerste vaatje nieuwe haring voor het goede doel. Wij hopen een mooie donatie te kunnen doen. Het goede doel zal binnenkort bekend gemaakt worden.

Online reserveren gesloten

In verband met diverse voorbereidingen voor de Haringparty, is het reserveren via de website gesloten.

Wens je er toch bij te zijn, neem dan contact op met Ron den Boef.

Hoofdsponsors Ridderkerkse Haringparty