Donderdag 22 juni Ridderkerkse Haringparty

RONDO organiseert op donderdag 22 juni 2023, in samenwerking met sponsoren een grootse Haringparty.

Het evenement vindt plaats in/rond de sfeervolle accommodatie van Korfbal Combinatie Ridderkerk.

Tijdens deze avond kunnen honderden ondernemers en hun bekende relaties genieten van heerlijke nieuwe haringen en een barbecue verzorgt door ‘Ross Lovell’, terwijl ze bijpraten in een ontspannen sfeer.

De Haringparty is alleen op uitnodiging toegankelijk voor RONDO-leden en de relaties van sponsoren. Het evenement maakt deel uit van de zes activiteiten die RONDO elk jaar organiseert, waarbij het ontmoeten van collega-ondernemers centraal staat. Bij RONDO draait het om het opbouwen van relaties op een ontspannen en informele manier.

“Na een pauze zijn we verheugd om een Ridderkerkse Haringparty te vieren”, zegt voorzitter Ellen Kreuk. “We hebben een geweldige avond voorbereid met heerlijk eten, fijne drankjes, een veiling en muzikaal entertainment. Tijdens het evenement wordt er een veiling georganiseerd van een vaatje Hollandse Nieuwe. De opbrengst van de veiling gaat naar een lokaal goed doel”.